سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود پیپ کمرا PIP Camera - Photo Effect 3.4.9 - برنامه ساخت تصاویر زیبا برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 366
نویسنده : لئو

PIP Camera - Photo Effect v3.4.9 در گوگل‌پلی منتشر شده است، توسط کمپانی نرم افزاری Fotoable Inc. توسعه یافته و بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. با نصب این اپلیکیشن که در واقع میتوان آن را به نوعی خواهرخوانده نرم افزار محبوب FotoRus دانست، شما قادر خواهید بود تصاویری بسیار زیبا و خلاقانه خلق کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. وجود فریمها و امکان ترکیب تصاویر در حالتهای مختلف به شما اجازه خواهد داد براحتی و در چند گام کلاژهای متفاوتی ایجاد کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. چنانچه از علاقه مندان به ترکیب تصاویر و ساخت آثاری متفاوت هستید، پیشنهاد میکنیم برنامه پیپ کمرا - که تاکنون حدود 10 میلیون بار دانلود و نصب شده است - را حتما بر روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید.

 

رمز فایل در صورت نیاز :asandownloadak.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , سرگرمی , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: PIP Camera, دانلود PIP Camera, دانلود برنامه PIP Camera برای اندروید, آخرین ورژن PIP Camera برای اندروید, PIP Camera APK, اپلیکیشن PIP Camera, برنامه PIP Camera برای تبلت, دانلود نرم افزار PIP Camera, PIP Camera Photo Effect ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->